med neonplastring.

Oh, det gör ont. Letar sig in i min hjärna där det förut bara fanns nu eller imorgon. Tvingar mig själv att inse att nu är det på riktigt igen, utan något att egentligen kämpa för. En sommar hägrar, men nu så himla oförutsägbar. Dagis hörde av sig och tjänsten jag vikar för är tillsatt och jag är arbetslös efter den 15 juni. Med ett vuxenliv, en hyra och en mage som ständigt kurrar efter mat blir pengar återigen ett så viktigt faktum. Jag vill vara ledig mer, leva i en fantasi, en utopi. Inte tvingas in i rutiner, vardag och ständiga "vem är jag-attacker". Försöker ta tag i livet, hänger med mamma, med Sara. Klipper mig kortare än vad jag haft på femton år och dricker kall cider och skypar med Patric, en människa jag tydligen gjort för stor i mitt liv, vad vet jag. På lördag ska jag dansa, möta bekanta ansikten och bli full. I Karlstad, som två år tillbaka och jag skulle fylla nitton och oroade mig för studenten. Jag tror det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Tildis

Short hair!! Söt tjej! Saknad tjej! PUSS<3

2012-04-06 @ 22:32:10
Postat av: amanda

åh alltså, så himla bra skrivet!

2012-04-07 @ 01:12:12
URL: http://baraibland.blogspot.com
Postat av: amanda

men DU, ska du på björnstammen på lördag eller?

2012-04-07 @ 01:12:28
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0