det ordnar upp sig.

ligger i badkaret, äter en smörfylld kardemummabulle och lyssnar på julis spotifylista. Livet kommer tillbaka i takt med att det varma vattnet tinar upp min kropp och verkligheten är liksom lite mindre läskig idag. Att träffa mormor är som vanligt terapi och igår satt hon vid min sängkant (med en öl såklart, vår delade passion)och drog igenom två månaders uppdatering. Så värt! Att ha en liten coccerspanielvalp med vällingmage är också helt okej. Att jag gått upp 3 kilo och numera har en grabable ölmage är mindre okej men tänker att det nog löser sig med lite naturlig kost och trappspringande. Nu ska Mami och jag ut i solen och cykla, tar bara ett stort bett till av bullen först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0