chillin'

Just nu sitter jag i världens soligaste lägenhet och äter frukost; jordgubbssmoothie, salamimacka, kusmite och några haribonappar! Kunde dock varit lite bättre, Patz kunde skippat jobbet och suttit bredvid och min kropp kunde varit lite friskare och kunnat svälja frukosten utan smärta. Men jag tänker nog inte klaga! Igår åkte Patz och jag till söder och åt fredagsmiddag på Sonjas Grek, grymmegott. Blev dock lite stressigt och Patz fick skynda iväg på bio med tyrolgänget och jag vandrade mot bussen och åkte hem, läste fyra sidor i boken och somnade kvart över tio. Så värt. Idag är det Grönan men först tänkte jag provcykla ner till stan (alltså jag är livrädd för alla cykelvägar och trafikljus och allt sånt där), måste köpa lite grejer och dessutom är det 20 procent på alla mumingrejer på Ittala! Vill egentligen ta mig till Kungsträdgården men vet inte om det går med cykel alltså... Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0