at work!

FREDAG! Tack gode gud, behöver några extras timmars sömn kan jag känna - och få göra massa icke vardagliga saker. Typ som att gå på Grönan med bästa vän imorgon när det öppnar, wiho. Vi får se om jag vågar mig in i Tyrolköket och hälsa på Patz... Han hade förövrigt migrän igår så jag köpte räksmörgåsar för 300 spänn och sen drack vi upp en hel cola tillsammans, det är sånt vi lyxar med... Men om jag har någon kraft och energi kvar (och solen inte gått upp i moln, hehe) så ska vi ta en söderrunda och kanske svänga förbi fotografiska. Annars blir det ensamhäng för mig ikväll, känns så himla dumt att gå ut eller något sånt när man är lite sjukis. Behöver liksom mina money. OJ, har glömt bedriften jag är så glad för. ALLA KIDSEN SOVER. Kaos, tårar och gapskratt åter om 60 mintuer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0