vaknar upp i soffan och lyssnar på trasselsoundtrack.

Vaknar upp i soffan, duntäcket intrasslat i mina ben och av ljudet av Anna som vattnar blommorna i vardagsrummet. Var är jag? Minns. Nej vi har inte bråkat eller något, men Patric har den värsta influensan någonsin och går inte att ligga bredvid för man bränner sig på hans febervarma hud. Ger upp alla försök att somna om, smyger ner till Richards rum och hämtar upp Ester som vi är hundvakt åt. Går ut i bara nattlinnet, barfota på daggvått gräs, släpper ner Ester. Det är inte kallt, bara friskt och regnet liksom hänger i luften. Går in, tar två skivor av brödet jag gjorde igår och lägger mig i soffan igen. Tittar på två avsnitt grey's i rad, säsong sju here I come! Ganska fint faktiskt. Sen ska jag gå in till Huddinge centrum och McDonalds, få ett introduktionskit och sen gå hem igen. Koka soppa till min pojkvän, gå ut med vovven och titta på mer grey's. Imorgon börjar jobbet.
(fan det där avsnittet är typ det bästa. när alex säger "you can't cheat your first kiss". dör varje gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0