thomas sabo - armbandet.

Något av det finaste jag fick i studentpresent var det här thomas sabo -berlockarmbandet. Har drömt om ett berlockarmband sen jag var liten och hade något fånigt dataspel där man samlade berlocker. Himla tjusigt i alla fall. Här är mina berlocker:
Av min bror fick jag Ariel. Det säger allt om vårt syskonskap och jag freakin älskar honom för det.
Bullen representerad, såklart! Rågillar den där berlocken, undra ens hur många som köper den? Det finns jättefina hundberlocker, men just matskålen?
Enorm jordgubbe som jag fick av May och Gunnar, pappas faster och farbror. Den ser så himla god ut, vill äta på den helt klart.
Fjärilen av mormor, helt enkelt för att hon kallade mig det som liten. Lite generande men himla fint alltså.
Sjöstjärnan av mami et papi, ungefär av samma skäl som jag fick Ariel av maximillian. Den är supervacker, alldeles gnistrig.
Bilen fick jag (förvånande nog) när jag tog mitt körkort för snart ett år sedan. Den är himla cool liksom.
Och ja, det är mitt fina fina berlockarmband. Det ska jag ta på mig nu och åka till stan efter en heldag på dagis, möta upp Zinni och Andreas och sen gå till Friday's och fira Linda! Lite drinkar, lite käk, mucho bra vänner och sen tidig kväll för mig som ska upp och jobba i morgon bitti. Pjuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0