mitt 2010, september-oktober.

september.
Började spela betapet och slutade egentligen aldrig.
Åt antibiotika rond 2.
softade  i raggsockor.
Gick på get-a-gig med sköna brudar, drack öl i öltält och såg hoffmaestro live en iskall kväll! Stod bredvid en kille i gul regnjacka och berättade för honom att han var snygg.
Hängde på arbetsförmedlingen.
Övningskörde hela vägen till Linköping!
Balkonghängde med mig själv, drack te och läste ELLE.
Sökte till ett jobb i fjällen... typ Stöten.
Sa hejdå till sara när jag flyttade till göteborg! Grät floder för att flytta hemifrån.
Åkte tåg rätt mycket fram och tillbaka och tittade på grey's säsong fem.

oktober

klädde mig sådär hela tiden.
åkte till arnön med mamma och pappa en dag och det var hur fint som helst.
Hade en heldag med Sara och Julia och vi färgade deras hår i mitt lilla badrum.
Julia och jag hade en galen kväll ute!
Jobbade hela tiden.
rosorna stod kvar
Chillade i mitt rum.
Blåste såpbubblor på bussen med saraochjulia.
Klarade halkbanan och var överlycklig !!!
Var tydligen en lite jobbig storasyster för min styvbröder. Tittade på ensam mamma söker och robinson med anna, drack ett glas vin varje fredag i soffan och värmde mat i micron.
Hängde med tuffingen på myrorna och provade jackor!

Kommentarer
Postat av: sara

vi är coola tjejer

2011-05-05 @ 11:53:18
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0