hej.

Den här dagen höll på att bli en katastrof. Jag blev galen av att vara ensam, att inte göra något, att vara supertrött. Ringde mamma som alltid säger rätt saker. Och hon sa, men lägg dig i soffan och kolla på serier. Och det mina damer och herrar, har jag gjort. Community season 2 har streamats med dåligt ljud och kvalité men hej va mysigt.
Började dessutom med hallonsmoothie och hembakt bröd. Helt underbart.
åkte longboard, hade mina gamla converse och plockade syrener! Det börjar gå bra alltså, inte lika läskigt längre och alla slänger en blick på tjejen med ostadiga ben på en bräda, hehe.
Nu hägrar fyra dagars jobb, men jag pallar. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: amanda.

äger när man inte är ostadig längre på bräda. har haft min kära bräda nu i två år tror jag. bland det bästa jag vet.

2011-05-27 @ 23:36:20
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0