baby, i was born this way.

Vaknade halv åtta idag av att det var supervarmt i lägenheten och under mitt djungeltäcke. Kunde inte somna om, kände mig stressad redan fastän det var cirka sju timmar kvar tills jag skulle jobba. Fixade frulle.
redberries och grönt te, plus ett hårdkokt ägg.
Hela lägenheten luktar i alla fall av pionerna som står i en barntillbringare bredvid den gamla radion.
åh så fina fina fina.
Solen skiner ute men det blåser så jag antar att det är kallt, men äh. På med solbrillor och låna en tjocktröja och sen tar jag longboarden (vågar egentligen inte) under armen och åker ner och handlar mat.
Döljer nervositeten under ett kilo leende och snygga brillor. Skrapsår, uppförsbacke och tunga matkassar, här kommer jag tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0