mitt 2010, april-maj.

april
Spelade robot unicorn attack och åt första glassen.
Pappa köpte zso, åh vad glad jag är för den! Var dock inte så glad över övningskörningen..
jag kom hem från underbar london (vi hade saras kamera men min dator vägrar ladda upp dom nu). vi bodde i kollektiv i turnpike hos oscar, åt fryspizza och gick på portabello road!
jomen nu så. finaste.
gick på studentfest på nöjes och bara tappade bort alla hela tiden. åt bäst frukost i alla fall.
tja
På saras födelsedag tog Julia körkort och en dag åkte vi ut till min sommarstuga och åt blåbärsmuffins och drack te. Sen åkte vi bara bil och så.
Jag skrev världens längsta samhällsuppgift och Bullen nästan varje morgon vid mina fötter.
Tittade en del på bästaste bästaste community eftersom Victor langat avsnitten till mig.

maj

firade en mysig valborg med veronica, helena och sara. min wingman det dära alltså. <3
kollade så mycket på community att jag blev kär i abed!
Letade studentklänning som en galning.
jag gick på nöjes!
victor skrev det här mailet till han som spelar abed:
Hi Danny, I got a great idea for you!
"Next time you're feeling boored and looking for something fun to do. Just buy two tickets for me and my friend Julia (We are both crazy community-junkies) from Stockholm(Sweden) to LA and we'll come and swede up a few days for you!"
Jag dog.
åt ruggigt mycket grapefrukt. och hängde en iskall kväll med helena på bryggan, fint som satan!
knaprade antibiotika för första gången det året.
Hade det finaste shampoot någonsin. Och äntligen kom Oskar Linnros in i mitt liv och tog över totalt.
Åkte till Parga med mamma och mormor. Så himla underbar resa med de bästa! Allt från jordgubbarna varje dag, att bli jagad av vildhundar och att promenera genom en hel skog för att komma till den finaste stranden.


Kommentarer
Postat av: julia

jag känner att åh vad du är fin och bra på alla vis och jag måste träffa dig idag, för du ska ha saras jacka och jag måste få kramas innan du åker!

2011-05-03 @ 10:38:04
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0