jag är namnet som du har på armen.

torsdag. jag jobbar fyra dagar framöver. 36 timmar. på blå tåget, fritt fall, rock jet, twister, flygande mattan, jetline och ja alla dom där! Det är kul, men åh va kroppen skriker av utmattning. Och särskilt idag, dagen efter. Men nu har jag varit ledig i tre dagar. Sovit, ätit jordgubbar, åkt pendeltåg, haft kickoff, tittat på glee, varit på berns, träffat sara, hånglat lite. Och nu dör min mage av hunger så jag ska typ göra något åt det. Och längta lite till den första juni då jag flyttar in i en lägenhet på telefonplan!
för övrigt skrev jag mitt namn med bläckpenna på saras arm och sjöng det som står i rubriken, det tyckte jag var bra.

Kommentarer
Postat av: sara

det tyckte jag också var bra <3

2011-05-19 @ 11:06:13
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: sabbe

hånglar ni bara? heheheheeheheheheh. jag vill hångla med dig. vet att du vill. puss

2011-05-19 @ 12:43:58
Postat av: pendipop

vi borde åka till paris!!!

2011-05-20 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0