I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day

trasig, lite itu. trött överallt. somnar om och om i mina gröna lakan och äter kvarglömt godis för att pulsen ska picka igång. blek och lite mager. fyller på med vitaminer, dricker hallonsmoothie, äter babyspenat. är så mätt på musik att jag inte vet vart jag ska ta vägen, lite vilse. lyssnar på aicha och tänker på dagarna i stöten. längtar till söndag, kall öl i blodet och sinnet som luckras upp försiktigt. blir till bomull. längtar hem litegrann, vart nu det är? tar longboarden under armen och försöker, snörar conversen, bygger upp ett leende, på med glasögonen. nu väntar adrenalinet och jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0