första besöket och du gör mig frisk.

bygger en borg i soffan, kuddarna som en mur och duntäcket virat omkring mig. fryser ändå, rakt in i märgen, i blodomloppet. ögonen kletiga med sömn och näsan röd och narig. halsen utsliten efter hostattackerna.
ja, jag tycker rätt synd om mig själv.
så bästa sara kom hit med survival kit. när hon frågade om jag ville ha något förstod jag att hon menade godis och inte ipren. så hon kom hit med cider som smakade ros, ballerina kladdkaka, tre små chokladkakor, jordgubbsglass och nötter! herregud vad mycket bättre jag blev direkt. nu har hon dock gått och min feber skjuter i höjden och lämnar flammiga spår och trötta armar.
Gick i alla fall ner och mötte henne förut i : mina favvobyxor, största stickade tröjan, claes raggsockar, converse, bomberjacka och min egen mössa! sara sa tja snygging när vi sågs, jag dog<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0