beating like a discodrum.

åh fan va fint det är att bara göra något man är lite rädd för, något som är svårt, något man skjutit upp. åka longboard igen till exempel. och hitta till willys, och handla äntligen. yeah
Började bara med att bära runt på brädan, lukta på alla syrenbuskar och säga hej till sopgubbarna. Ville inte riktigt ställa mig på den och åka ut rakt i vägen. Men åh orkade inte gå, provar lite, svänger lite, viker undan för några fotgängare rätt lätt, tungan rätt i munnen, fokus, var i helvete är jag? Körde för långt men var glad för klockan var bara tio och solen sken och solglasögonen gled för långt på min varma nästipp.
Gick runt på willys, ringde mamma och frågade vad priset på avokado skulle vara och handlade tillslut med mig en fullpackad kasse med mat! Rullade hemåt igen och tog en paus i en av alla de hundra trappor jag måste gå i för att komma hem. Så himla soligt!
och grönt är min favoritfärg. så himla mycket. 

Kommentarer
Postat av: sara

jag är stolt över dig jag, tjejen :*

2011-05-20 @ 11:59:05
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0