fina saker en kväll när jag går ut och lyssnar på musik fast allt jag hör är tystnad hela hela tiden.

”jag är så trött på mina vänner och allt vi alltid
gör och allt vi aldrig gör
jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt och
köpa mig ett nytt med någon som dig”

jag dör va fint. precis som låten som helena länkade till på facebook. pick me up med Isak Strand, The Resin Band. sjukt bra. ikväll ska jag till harrys och lyssna på daniel adams-ray, hoppas det går lite bättre än sist i alla fall. jag har äntligen rotat fram en rutig skjorta av vendi också så nu har jag min älskade outfit med blåjeans och stenhuggarskjorta, vad kan gå fel? om fem veckor åker jag hem och det är sjukt. fan va fort det gick ändå. i morgon kommer jag vara rädd för blåstest och hoppas i alla fall att solen skiner.
det är lite skakigt men hallå, jag har stora fötter och sägs stå stadigt på jorden.

Du kommer aldrig mer vara ensam,
aldrig mer den där hemska känslan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0