(:

hej. här har jag inte varit på cirka tusen år. och det har hänt grejer. Jag har börjat blivit rädd för slutet här uppe, snart bara 48 dagar kvar av bråk om fiskpinnar, av långliften som stannar oprovocerat och spontanfyllor i korridoren. Samtidigt känns det väl som att nya äventyr är vad som behövs just nu. Men jag kommer sakna alla.
Julia och Sara var uppe förra veckan. Hela min krets slöts och jag dansade som en galen på fjällis med massa öl i kroppen. Sov på deras luftmadrass och välte ut cider över täcket.
Min handled gör ont igen, det är pinsamt för det finns inget att göra något åt. Och killen som brukar linda den är liksom inte riktigt här. Men sabina gör det fint i alla fall. Och henne ska jag fan peppa upp nu för lite Harrys. Bara läskigt med skjuts fram och tillbaka och hej och hå. Men men, julia bor ju i lindvallen så krisar det så krisar det. Jag klarar inte av rastlösheten.
Nu ska vi göra hamburgare och pommes, fint att vi jobbar på beach 11!

Kommentarer
Postat av: julia

jag kommer tillbaka snarast möjligt!

2011-03-09 @ 13:25:33
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0