det lilla, det lilla bra


igår var jag så lycklig för att jag tyckte att jag hade de bästa kläderna i världen på mig. det var så skönt att jag aldrig ville ta av mig det. så det gjorde jag inte.
idag är blandad, så himla blandad. snöstorm utanför fönstret, snöstorm i mitt huvud. jag känner mig lite isolerad, ändå är det det enda jag vill vara, eller inte eller?
jag söker jobb. västkusten, karlstad och stockholm står på listan men nej. det gick inte så bra nej. cv:t har jag på min dator också och den är inlämnad i karlstad ju..
äh, nu ska jag tvinga sabina att göra pannkakor. kommer gå sådär. men planen är så i alla fall, plus att jag ska dricka chailatte samtidigt och linda min handled. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0