jag tittar ner på mina fötter och ler, fastän hjärtat slår i fel takt och tänker - vad vore jag utan mig?


Vaknade hos Patric i morse. Fick hans lillebror att hata mig och åt frukost på altanen. Det var asvarmt och superfint. Kunde inte låta bli maskrosorna som blivit till önskningar där nere vid bussen. Vill bara lägga mig ned vid dem.
Kom hem och mötte uppe Julie och Fredrik, de hade gjort asfint i lägenheten och tagit dit ett piano och allt! Jag snabbduschade och drog på mig bästaste klänningen, premiär idag! Så himla varmt och skönt och glasögonen gled ner på nästippen påväg till bussen. Åkte hem till finissara som hade gjort värsta god picknick. Drack vin på innergården och det var himlans tjusigt faktiskt. Tjusigt, ja tjusigt. Sen tittade vi i kokböcker och beundrade lägenheten.
julia var fin. min lilla blivande sambo det dära.
och jag kände mig också ganska fin i allt mitt tyll.
Och nu hänger jag i soffan, andas lite och äter turkisk yoghurt med jordgubbar och pargahonung från mormor! Tänker ganska mycket, har lite ont i hjärtat. Väntar på att pendipop ska komma till svensk mark och ringa mig så allt blir bra. Försöker vara ärlig, men det gör ont och sårar litegranna. Längtar redan tills pupkvällen om 6 dagar, vill hänga med mitt grönalundfolk och bli awesomebra vänner med dem, så himla många fina! Längtar hem lite också, till Arnön. Hänga på altanen och lapa sol, vara med min fina familj och bada sönder min hud. I september ska jag bara ta sveriges längsta paus, bara ta't chill. Kommer ha jobbat 9 månader i sträck då med endast några dagars ledigt, pjuh! nu ska jag smaka lite chips och så.

Kommentarer
Postat av: Olivia olle käll

Hej Jule!



Jobbar du på Grönan? Känner du Sofie Johansson, hon jobbar också där :) Undra bara om du träffat eller känner henne!

2011-06-06 @ 21:57:08
Postat av: julia

haj snygging!



Yes I do. Men känner ingen sofie johansson tror jag :( inom vilket område jobbar hon?

2011-06-06 @ 22:33:20
URL: http://julviva.blogg.se/
Postat av: sabbe

Hej. Vill mest bara säga att jag saknar dig o favorit-byxorna. Hehe jag känner nog allt igen dom från bild ett. Och så tönkte jag bara säga att jag saknar att dansa o dricka o make chokladbollar eller vafan jag saknar att inte bo med dig. Jag ringer dig ikväll!

2011-06-09 @ 09:56:43
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0