jag var bra igår.

Igår efter jobbet knatade jag iväg till St Eriksplan och Sanna och Sofie som väntade. Vi myste lite, drack lite vin och burköl, pratade mest om Grönan och jobbscheman och höstplaner. Sen åkte vi till Sommar på kungsholmen! Världens finaste ställe verkligen och världens snyggaste folk. Först så lyssnade vi på ett band där Sanna känden trummisen, de var himlans bra. Lite elektroniskt liksom och så. Ölen kostade 30 kronor i början. Jag fick nästan inte komma in, men med en månad kvar till tjugo tummade de kanske lite. Vi träffade Luc med flera, hängde på utegården och det blev dödsfullt. Andra Sofie och hennes kompis Therese kom. Dansade till softaste musiken någonsin, in for the kill bland annat. Installerade instagram på Sandys iphone såklart och tog bilder inne på toan. Pratade relationer och killar ute vid något häng och längtade efter att våga ta ett racket och vara med på rundpingisen. Jag och Sofie tog oss dock tidigt in till centralen igen då båda tappade lite energi (och min lättpåverkade kropp sa i från). Och där var den kvällen. Så.himla.fin. Dör
Idag regnar det och jag ska göra mitt bästa i tolv timmar. Till att börja med hinna med tunnelbanan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Puss och tack

2011-07-21 @ 23:58:38
URL: http://sofiiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0