vakna upp; göra yoga, käka grym frukost och vänta på helg!

Åh tusan va underbart med sovmorgon! Kände mig så himla trött i kroppen när jag vaknade i morse vid tiosnåret. Kände mig dock så himla stolt över att ha presterat åtta (roliga!) timmar på mcDonalds igår. Bara låg under täcket och ville liksom inte gå upp ändå. Såg nog ungefär ut såhär, lite färglös.
Bestämde mig för att starta datorn, sno Annas yogaskiva och yogamatta och köra ett 60 minuters pass för att komma igång lite!
Kände mig sååå nöjd efteråt. Hela kroppen ömmade, jag är verkligen så himla otränad. Nu känns det i alla fall bra med fredag (önskar jag hade fler än två chokladkalendrar), ska bara jobba fyra timmar sen så är det helg! Den här ska inte heller spenderas i Stockholm, i morgon tar jag nämligen tåget hem till Kaytown för lite julmys med familjen och partyparty på lördagkvällen för HELENA SOM FYLLER 20 IDAG! Awesome tror jag. (haha ja det är 40+ yoga, gillar't)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0