hallå där

Det som händer är den där jävla iphonen - som jag älskar. Där finns ju facebook, en kamera med kvalité och dessutom instagram. Men ingen jäkla blogg.se-app, varför? Mitt bloggande försvinner ju fort som tusan, vilket ju är sorgligt. Jag saknar ju egentligen att skriva. Jag vill ju berätta att idag, när jag börjar kvart i fem, kostade jag på mig att sova till kvart över tolv (!) bara för att jag verkligen behövde. Och att jag nu verkligen behöver gå och köpa mjölk så att jag kan göra mig de där pannkakorna jag vill ha. Eller att jag ringt efter en ambulans. Eller att jag i morse vaknade i Patrics famn och det var världens mysigaste. Hur jag läser en så bra tonnårsbok att jag ibland snubblar i trappor för att jag i klassisk Hermionestil läser medan jag går. Och att jag precis doppade hela min kamerasladd i min filmjölk så att jag precis i detta nu inser att den inte fungerar.... okej nu fungerar den.
Jag fyller 20 om några dagar, typ fem. Min mormor gav mig den här i förtidig present när hon var här.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Man kan blogga från telefonen vettu;)<3

2011-08-13 @ 14:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0