hardcore länkning.

Sen förresten hörni (som är ett strålande ord förresten) tycker jag att ni måste läsa Amandas blogg! Hon skriver så himla bra och man blir liksom pepp på allt typ. Just nu är hon kär i sin pojkvän Linus som hon varit ihop med i fyra månader och skriver om här, hon har börjat universitetet och hon är absolut filmtokig! Dessutom levererar hon världens finaste bilder från sitt hjärta och en del råbra inlägg som ALLA måste läsa, tycker jag då. Som det här som handlar om delfinslakten i Japan.
I alla fall, hennes blogg är awesome. Kika in där!

Kommentarer
Postat av: amanda.

JAG DÖR! OH SHIT vad du är gullig. Herrejisses. åhåhåh. Gjorde mig dag, det här. Åh, du är fin. Så himla fin! Tack hurru. Åh. Haha, sitter och ler. KAN INTE SLUTA! hoppas stockholm är lika bra för dig fortfarande. Heja dig, heja stockholm. Åh, puss på dig!

2011-09-07 @ 18:11:14
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0