nu börjar det ömma i hjärtat eller något sådant

jag vet inte vad jag ska skriva. jag åker snart. och jag kommer sakna dom. mina roomates. mitt gäng. mina boys. alla randoms. alla jag kan åka lift med och snacka om senaste tipikvällen eller ta en afterskiöl med. mina bra bra bra grannar. livet här.
det kommer komma ett inlägg där jag bara gråter. eller så gör jag inte det. jag vet bara att jag kommer sakna alla så himla mycket. och att det just nu känns som det säkraste i världen att jag ska tillbaka.
på min hand står det förresten " stanna hos oss julle". innan jag somnade igår såg jag det och det gjorde lite ont i hjärtat. jag känner inte igen mig själv nykter alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0