vinden håller tal vid en hamburgebar

I morse tvingade jag mig upp innan nio, för så tidigt har inte jag gått upp sen i slutet av juli. På riktigt. Det var jobbigt men jag klarade det. Dock insåg jag, när jag kom upp, att det ösregnade ute så jag orkade inte tag i min lista mamma hade skrivit så jag fixade frukost i sängen istället.
Tillslut slutade det regna och jag skulle cykla in till stan. Upptäckte att Max hade tagit min cykel så jag fick gå. Besökte telia, skopunkten och var tillslut så trött på att bära runt min väska att jag gick till sats i regnet.
det såg inte ut sådär men hade det gjort det hade jag blivit väldigt glad!
Körde ett kort och hårt konditionspass och insåg lite för sent att jag skulle bli för hungrig. När jag blir det så blir jag det på en sekund och sen bara snurrar jorden och marken och jag tror på riktigt att min kropp inte kommer orka och jag kommer dö av svält och magen kommer spricka av det tomma.
Så när jag kom hem hittade jag en burk med glömd/gömd pasta och åt den med ketchup, det var underbart.
Dock var det en timme sedan, jag har ännu inte orkat duscha efter gymmet. Men det kommer det med.
Nu lyssnar jag på håkan.

bilderna är weheartit och jag ska snart plocka upp min egen kamera.

Kommentarer
Postat av: linnea

gillar verkligen översta bilden! :)

2010-09-18 @ 12:10:59
URL: http://lilinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0