tackar och bugar

blev påmind idag.
Om att vara tacksam. Så det är jag. Har egentligen varit det i smyg men ändå. (vi gillar samma saker på facebook) Hur skönt är det inte att vakna upp runt nio på morgonen och vara helt ledig? Att ha saker som massage, träna, övningsköra, handla, rensa garderoben osv på min att göra lista. Det är himla skönt faktiskt. Men förstår ni vad jag menar när jag tror att mitt huvud ramlar av om jag inte snart får använda det? Jag måste bli tvingad att tänka.
Nu ska jag göra ett sista ryck för kvällen och knåpa ihop ett förmodligen sista mail för Tjejjouren.
Och låten som går på repeat konstigt nog är denna:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår dig, det liksom kliar i fingrarna något otroligt efter ett tag. men snart, min vän, då får du använda dem. lovar :)

2010-09-07 @ 14:31:44
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: juliak

fan vad sygg du är. jämt!

2010-09-07 @ 20:20:50
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0