tjena.

Åh vad jag saknar min blogg. Mer än jag saknar min dator och min plånbok, och det är mycket. Saknar att lägga upp bilder, skriva om allt onödigt men livsviktigt. Det kommer vara ett glapp när man tittar tillbaka.
Dessutom blir jag kvar lite längre i Värmland än det var tänkt. Blev inget jobb i helgen och därför har jag just nu tristesspanik för jag har inga planer. Nu ska jag i alla fall städa hela huset och göra dubbel sats pannkakor för att tjäna lite pengar att dricka champagne för ikväll. Det ni.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kom på förfest för ludde hos mig imorgon då och gå på De Lyckliga Kompisarna på Tempel sen :D

2010-09-30 @ 13:23:55
URL: http://enmansteater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0