rosa nagellack så länge det går.

Sitter i köket i Göteborg och har just avnjutit lite korv och makaroner. Är så jävla lättad! För idag är jag glad igen, ja faktiskt, glad. Jag har ätit frukost och vant mig vid att vara ensam vid huset, gått runt och lånat lite för stora tofflor och sånt. Sen tog jag mig ut med mitt 590kronors busskort fastklibbat i handen av nervössvett. Sprang sen till buss 760 och frågade vad sjutton jag skulle göra med kortet (bra mycket mer avancerat än i charlestown ja).
Sen bytte jag några gånger, missade lite hållplatser och kom slutligen fram till jobbet. Gick in och berättade att jag klarat mig fram utan några större misstag, jag hade faktiskt lyckats ta de bussar jag skulle och kom fram på rätt tid!
Så nu längtar jag lite till jobbet i morgon. Och det. Är ovanligt för att vara mig.
I kväll blir det chips och idol och lite uppladdning för i morgon, 9 timmars jobb blir fint det.
Jag har visste en tendens att bli lite överbeskyddande mot mina nya småbröder märkte jag nu. Heh. Jag är lite konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0