påstående 1&2

Cyklade hem från Julia förut med luvan över huvudet och iPoden inplugged i öronen. Mötte gula höstlöv, motvind och mörker. Höll ständig koll bakom mig och lyssnade efter ljud. Jag hatar hösten egentligen. Tycker folk som tar emot den med öppna armar är knäppa. Den är nämligen bara fin när man möter den med någon. Någon som gör mörkret lite mindre skrämmande. Det insåg jag de 200 meter jag cyklade från Julia.
Men
Jag insåg också. Att åh vad jag och bloggen är ledsen just nu. Men det känns bättre att låta det gå ut ur fingrarna än ur munnen. Och att sluta det inom sig, prata med sig själv i huvudet och komma på hur löjlig man är. Och inse att cykla med iPoden och för korta manchesterbyxor en ganska ljummen kväll i motvind - det är helt okej ensam med. Och hösten, förlåt, jag gillar dig med.
weheartit.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag vill möta hösten med dig! Jag gillade vår cykeltur i motvind förut, du gör sådana jobbiga saker så mycket lättare ska du veta :)

2010-09-15 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0