laundryday

Pyjamasmode fortfarande. Har terapi idag, så kallad tvättstuga ja. Nya sköljmedlet är ju heaven, synd att hängningen av tvätten inte är det. Lyssnar på lite favoritlåtar, äter lite pasta med pappa som kommer hem på lunch (vi hade förövrigt en tävling i vem som kunde klämma fast en glödlampa på flest ställen i ansiktet. Pappa vann för han lyckade både mellan nästan och munnen och i ögongloben. I like it). Sara smsade om kor och nu har det behovet ökat igen. Kor kor kor, jag vill ha en liten gosig ko.
Låg vaken inatt och lyssnade på djup musik. Kunde inte andas för jag saknade honom så mycket. Jag hatar att han är borta. Min lilla hund.
vackert. weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0