i skymningsljus

Doftljusen brinner, teet är kokat, raggsockarna har åkt på, supersugen börjar om tio minuter och jag har tagit upp jordgubbar och mango som jag snart ska blanda ihop.
Sista penicillinet tar jag ikväll också. Då var det bara ett år kvar då så är kroppen återställd igen!
Förut åkte mamma och jag till gymmet för att köra lite skön bodybalance men när vi kom fram var det ingen. Jag frågade dem i receptionen varför det inte var någon, jag hade nämligen sett att det var det på deras hemsida. De sa i princip att jag hade fel. Så mamma och jag knatade in och jag funderade länge på det där. Sen pekade jag på det stora schemat som hänger i korridoren och sa till mamma: "men titta, det står ju bodybalance 18.00". Mamma svarade: "på tisdagar ja! Idag är det torsdag julia..."
mamma - julia
1-0
kan bli lite dagvill av att inte göra någonting hela dagarna. Men i morgon är det get a gig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är pussig!

2010-09-02 @ 21:15:26
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0