fil med honing

Hela den här dagen har varit som en suck av lättnad. Jag fick äntligen träffa finafina Sara och det kändes ungefär lika skönt som när man precis ätit en stor skål fil med honung. Vi pratade om allt och hon vågade dra det ur mig och vi låg i min säng och gjorde en "låtar man vill ha sex till- spellista". Jag vågade nästan inte andas för jag ville inte att hon skulle gå. Närhet är en fin grej, så som vänskap.
Sen satte jag mig på ett tåg till Hallsberg, läste kupé och lyssnade på iPoden. Somnade en liten stund. Kom fram, bytte tåg och snart var jag i Örebro.
Träffade en störtskön tjej som hette Bella och vi tittade lite på Örebro och berättade om bakgrunder och framtider innan vi båda styrde stegen mot arbetsförmedlingen. Där hade jag en himla givande och fin arbetsintervju och jag övertygade nog i alla fall mig själv och det kändes skönt.
Gick ut i solen och köpte mig en tågbiljett och åkte till Hallsberg igen. Köpte en grillad korv med massa ketchup och läste ELLE på perrongen innan jag satte mig på ett slitet Inter City och åkte mot Karlstad. Där hemma stannade jag lite på perrongen och tittade på fina återföreningar innan jag gick hem.
Åt lite mat, såg att min SOLO kommit och nu blir det te och Idol. Har dock ingen mobil igen för jag kommer inte ihåg min pin-kod och den har jag slängt. Men jaja, i morgon åker jag till Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0