duktiga tjejen

Men JAAAAA. Har varit så sjukt duktig idag. Inte gjort så mycket kul liksom, men bra saker. Typ:
1. Haft en bra körlektion
2. Lämnat Saras mobil
3. Varit på banken
4. Spärrat min telefon och bett om ett nytt sim
5. Ringt ett jobbsamtal

Låt oss fira med vindruvor, askalas photoboothbilder och Oskar Linnros (som i och för sig spelas på radion och det gör mig så ledsen att folk nu börjar skriva "ser dig på blåa i april på fb...)
nu ska jag spela betapet som är den nya drogen. Minus med det är att jag dragit ner Julias rankning enorm och att ingen vill spela med mig på grund av det.
hehe, sen ska jag äta tårta. hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kom på en grej när jag skapade ett eget konto på betapet igår, man startar på 1000 poäng. så du får mer rating om du öppnar ett eget konto. det kan du ju göra när vi kört julias rating i bott, hihi :)

2010-09-02 @ 21:17:07
URL: http://sitet
Postat av: Anonym

ja, det skulle ju då stå slitet.blogg.se, inte sitet och sen inget mer...

2010-09-02 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0