dansade lite under stjärnorna

Har precis kommit hem från Arnön och en övningskörningsrunda. Har dessutom fått tillbaka min mobil och jublade enda tills jag insåg att det låg ytterligare 34 minuter till framför mig tills jag kan lösa upp spärren...
I går i alla fall var jag ju på get a gig med några av mina girls. Det var himla fint alltså. Det blev rök av ens andedräkt och jag frös nästan inte alls eftersom jag dansade så mycket och stod bredvid en så snygg kille att blodet forsade snabbare.
Bara på låtsas var underbara. Vi svepte en iskall öl ur våra plastglas och sprang sen ut i publiken på den upptrampade gräsmattan och dansade oss svettiga, i love it. Och sen tittade vi lite på astrid som spelade med sitt grymma band.
Och sen då. Efter ytterligare en öl, tusen span och lite häng i öltältet kom de. Hoffmaestro. Jag trodde inte det var sant riktigt. Jag stod med några av mina närmaste vänner och dansade under en stjärnklar himmel till ett av de snyggaste och bästa banden i världen. Oh herregud vad jag var lycklig när jag cyklade hem med vantarna på för första gången. Fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0