tvåmannadisco

Vi peppade igår, vårt tvåmannadisco var trevligast på hela kvällen!
Men
betalar för det idag. som fan. kanske för att det var så himla längesen min kropp fick jobba med att ta bort alkohol. men frasen "aldrig igen" ligger tryggt i munnen men jag spottar inte ut den än. Inte än.
Ett plus är dock att jag inte orkar ha så mycket ångest för att åka till Gbg och jobba. Dock smått ångest för att jag ska packa helt fel och att min onda hals beror på en förkylning istället för för mycket skratt när julia ramlade ihop när hon bar mig på ryggen igår..
nu ska jag äta ett kilo clementiner och dricka femton glas vatten innan klockan tolv. wish me luck..

Kommentarer
Postat av: sara

ni är så fina och ni får mig att må bra

2010-10-07 @ 13:36:07
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: juliak

i love u

2010-10-08 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0