snudd på kärlek till en mittplats i ett baksäte.

åh åh! Idag klarade jag halkbanan, det finns hopp, även för sånna som mig:) Det var sjukt läskigt och jag var så nervös att jag vaknade kvart i sex i morse. Men sen gick det okej, jag var ingen stjärna om jag säger så. Men fintfint att det är gjort och allra bäst: att jag satt i bilden hem i mittsätet med fyra andra och bara skrattade för att jag var så lättad!
Nu har jag lyckats spärra min mobil, ha sönder hemtelefonen och bränt mitt ris. Men jag slutar inte vara glad! Och ikväll blir det bio för hela slanten och nu blir det träning.

(för övrigt är det väldigt vackert att gå upp tidigt. för i början är det hemskt, läskigt och kallt. men sen börjar man piggna till och äter lite frukost. och när man sen tvingar sig ut i kylan i mörkret känns det istället för läskigt lite tryggt. som en stor filt någon lägger om ens axlar. och sen cyklar man där och möter några morgonpigga människor ute med sina hundar eller påväg till jobbet. och när man gått upp sådär tidigt, och tagit sig dit man ska. då känner man sig så himla nöjd med sig själv. fint)

Kommentarer
Postat av: ASTRONAUTEN

Grattis! Och åh, måste också börja gå upp tidigt, men det är svårt när man inte är van...

2010-10-20 @ 13:29:32
URL: http://ninjalooter.blogg.se/
Postat av: ASTRONAUTEN

Sv: Molkom är ingen hit direkt! Känner inte en jävel här heller (förutom ett gäng Star Wars-fanatiska tonårspojkar med intresse för att skada varandra (missförstå inte, de är underbara på sitt sätt!)). Och tjock(-are?) har jag minsann blivit, men det kanske är skönt inför vintern. Du är fin och bra du med. Ibland önskar jag mig en vän som du och Sara, en sån som tycker om att baka och laga mat och dansa osv. Ni är fina. Puss.

2010-10-20 @ 16:32:43
URL: http://ninjalooter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0