smack.

har tuggat i mig ett halv rör ballerinakex. igen. huvudet är på andra håll. riskettan drog minnena tillbaka till den där kvällen när kläderna luktade rök och vi var glada. när jag plötsligt fick dra min vänner gråtandes ifrån de två döda personerna mitt i gatan. när jag själv inte grät en tår trots att jag stod där vid de flämtande ljusen dagarna efteråt. men så idag, på en liten risketta, då kom det upp till ytan och det gjorde ont. men jag klarade det.
jag ska kidnappa en hund, lägga henne vid mitt hjärta under täcket och vakna av hennes pussar. det är vad som behövs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej fina du! Jag söker nu massvis utav personer runt om i Sverige som gillar att skriva till ett projekt! Skall nämligen göra en kärleksnovellsamling där alla får vara med och berätta sin egen historia, om du tycker det låter intressant så får du hemskt gärna kika vidare på min blogg där all info finns, pusshej ♥♥♥

2010-10-14 @ 17:03:34
URL: http://omkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0