lyssnar man och tittar samtidigt fattar man ju minerna.

sittdansar för tillfället i mitt rum, är allmänt cool sådär. Kände mig smart och bra när jag tog med kameran hit. Mer intressant bloggning och fin dokumentation av min tid här i loftrummet. Men tjena, glömde minnesläsaren hemma.
Något som alltid får mig på bra humör när jag kommer hit är i alla fall mina bilder av mina lovers som jag har liggandes här i case of att jag skulle sakna ihjäl dem. Ser ut lite såhär.
and some more you know...
Ibland försöker jag verkligen skärpa till mitt språk och skriva som jag gillar att folk skriver. Men såhär pratar jag. Som jag skrivit i detta inlägg alltså. Ifall någon undrade. Tvåspråkig som sjutton jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

julia friberg är en rätt söt tjej alltså!

2010-10-28 @ 21:32:36
URL: http://enmansteater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0