vit kajal i ett skal.

Är så himla nära att ge upp med körkortet.
Pappa försökte pigga upp mig genom att spränga brysselkål i micron.
Har inte bokat någon biljett till göteborg i morgon - för jag vill inte åka.
Mitt rum är så stökigt att jag spyr. Papperpapperpapper överallt och smutstvätt.
Dricker te ur muminmuggen och byter om fyra gånger. Gömmer mig i att vara någon annan, mycket vit kajal.

Men ni vet, jag ska på hp med mina bästa vänner nu. Och det kommer bli himla fint. Träffa massa fina människor, försvinna in på hogwarts (fast inte så mycket...) och äta godis. Ska använda min dricks från helgen. Jo det blir fint det här. Om jag nu kan välja skor.

Kommentarer
Postat av: karin

vill bara säga att jag var SJUKT nära på att bara ge upp med körkortet jag med. Det gick liksom inte. Men jag gjorde inte det, och vips så hade jag det! DET GÅR! bara å kämpa på!

2010-11-20 @ 07:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0