11 saker.

1. jag gillar verkligen att stretcha. men inte vaderna för där jag stel och det är tråkigt. så det gör jag inte.
2. på något sätt tycker jag det är sorgligt att nästa helg är min sista göteborgshelg, jag kommer sakna det. att åka tåg, bo här hos dom jag gillar, hänga med kollegorna i köket och träffa charmiga barn.
3. helena har en awesome playlist som heter SOFA, den lyssnar jag på varje natt.
4. jag älskar harry potter. på onsdag möts vi 21.00 i karlstad tillsammans med alla andra coola karlstadkids.
5. jag gillar stockholm bättre än göteborg
6. jag orkar inte trycka ner shifttangenten och göra stora bokstäver när jag skriver.
7. jag sa att jag skulle skriva en kärleksnovell, men jag kan inte. det går inte.
8. idag hade jag discorummet på jobbet, det är roligt för då kan man göra beyoncémoves samtidigt som man torkar glass och våtmoppar.
9. ikväll drack jag starköl och tittade på ensam mamma söker. bästa av två världar.
10. på tal om ensam mamma söker älskar jag årets robinson också. kanske mycket på grund av daniel och erik..
11. nu tittade jag på klockan och tänkte "nu är den nog halv tolv". så var den 22.07. mm fint.

Kommentarer
Postat av: juliak

12. jag älskar dig

2010-11-14 @ 22:40:50
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: sophia

undrar m nästa helg i göteborg inkluderar måndagen eller till och med tisdagen. bara undrar. hehe.

2010-11-14 @ 23:35:17
Postat av: sara

bästa listan känner jag

2010-11-14 @ 23:45:04
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0