tja minus 10.

Sitter och dricker varm choklad med grädde och ett litet glas julmust med mami och sigge. Känner mig som ett tonårsbarn som ska ut på krogen för första gången. Ligger i och för sig något i det då jag jobbat typ fem helger tillbaka och alltså inte varit ute på så himla länge. Men det är så annorlunda ikväll, för ikväll är som Sara sa igår, den sista helgen ute tillsammans innan jag åker. Läskigt. Och dessutom är det hemvändarkväll, hur många som helst ska dit ikväll och det kommer bli så fint.
I morse i alla fall, då väckte mamma mig med att hon gjort scones.
nytt julpynt.
Och baltomössan sitter säkert för 300 spänn. Nu blire mer must ni vet. Snart kommer mormor!

Kommentarer
Postat av: helena

Ursäkta mig, men jag fyller år nästa vecka. ÄR DET KANSKE INTE SÅ ATT VI SKA DRA UT DÅ ALLIHOPA OCH SÅNT VA? Blir nästan besviken här

2010-11-27 @ 18:04:57
Postat av: sara

du är finast

2010-11-27 @ 18:18:06
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0