saknar dig fastän du står här mitt framför mig.

Med baseballjackan och tuff attityd cyklade jag till julia och åt lussebullar förut (efter finaste frukosten). Åh vad fint vi kommer få det tillsammans i sälen! Nu käkar jag lite rester från igår och ska snart cykla in till stan och möta upp Helena och gå på stan lite, mysigt det. Sen blir det körskolan och ikväll träning. Pjuhpjuh. Men bra schema för dagen absolut.

Och vet ni vad? En av mina bästa vänner verkligen, hon har lagt upp en låt på sin myspace nu och den är helt galet bra. Lyssna här och gör oss båda glada. Jag tror jag lyssnar en gång till nu. fint.

Kommentarer
Postat av: juliak

men du är ju finast hjärtat! jag saknar dig så och längtar massor tills imorgon!

2010-11-16 @ 19:30:58
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0