you might just let it go.

I dag har varit en söndag. Jag har druckit chailatte med min bästis, lyssnat på grannen som spelar hög jazz så det hörs ut på min balkong, bestigit Karlstads högsta topp, packat allt för grekland, stått under ett häggträd och nu avslutar jag kvällen med jack johnson.
Och jag. Det har varit en fin dag, lite kylig men det byts ju ut i morgon. mot det här.
jag har förövrigt börjat läsa en ny bok. Jag har inte läst på flera månader. Det är typ det bästa som finns att bara stirra på ord och skapa något i sitt eget huvud. att läsa är det bästa, det är konst.
tårtgeneralen läser jag för tillfället, den filip och fredrik skrivit. sjukt klockren är den.
nu ska jag titta på wildkids med mamma, finalen. men på svtplay då.
när jag är borta, glöm inte bort mig då. ska blogga som tusan när jag kommer hem. då har det ju närmat sig som 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0