luggage carrier.

Mamma skjutsade mig igenom stan på pakethållaren förut. Nu har jag två möjliga studentklänningar och jag kan inte bestämma mig. I morgon ska Veronica och jag gå ut och dricka några öl och cider på någon mysig uteservering (eller om vi hamnar på ett stimmigt dansgolv på Ankan, det får tiden avslöja). Just nu lyssnar jag på Russian Red och njuter lite av tillvaron, kul med saker att se fram emot! Dessutom bästa tv-kvällen som alla tisdagar, hehe.
Och såhär vill jag ha det lite i sommar. Sånna där slingor med färgglada glödlampor är riktigt tjusigt det. Fan vad snyggt på kvällen när det börjar skymma lite.
Nu vill mamma övningsköra lite, jag hatar det. Förstör allt, rent livsfarligt.. men kanske lite bra.

Det är väldigt skönt att vara den som blir skjutsad, det händer inte så ofta. Med allt vad det innebär. I sommar vill jag dokumentera livet ifrån en pakethållare. my mother says <when you gonna live your life right> . Får mig att tänka på robin från idol. Åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0