glassigt.

har ph-maraton
vill ha c maraton helt klart
försöker på något vis börja med psykologi b, inbillar mig att psykologi a är lätt
vill äta hela tiden, tänker ut goda saker att äta. hm, är det där en fruktsallad? hungrig, nej
körde lite idag då, mamma tycker att jag kan köra i stan nu. jag tycker att det är folk jag känner där och jag suger. mest för att jag är rädd för att döda folk.
lyssnar på saras vår-spotifylista, äger
nu kom billie the vision, shaaakeeea. snedstreck dance typ.
är random, haha, man kan tro att jag är en ful tjej som tror hon är cool tjej.
pallar bara inte måndag, därför
tre veckor till greeece, bästa.
typ grekiska sallader, pita gyros, souvlaki. tjena mat
arvikafestivalen snart känns det som, måste jobba på.
ska ge mig nu. har tittat för mycket på youtube. BTV (är det förkortningen för bille the vision(and the dancers = BTVATD)) alltså, hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är ju snos nummer ett <3

2010-05-02 @ 23:49:33
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0