fint.

andas vi in stockar det sig lite i halsen. Det gör lite ont. Med luften är varm och tillslut glider den ner i lungorna. Vi jobbar i flock. Flockdjur. Djungelns lag gäller och vi pryder våra sinnen med regnskogsfuktiga mangoträd för att klara sista biten.
Ett bowlingklot som far mot käglorna, vad lämnar jag för avtryck på det? På världen. Lämnar en epok av mitt liv snart. Vrider sig mina tarmar ett varm, byter mina ögon färg eller ramlar mina öron av. Vad blir skillnaden. Något måste det vara. För de har redan börjat jobba i min kropp.
Man behöver fint när hjärtat känns överväldigat och lite sorgset. Så fint får vi.

Kommentarer
Postat av: sophia

åh, har du den bikinin? jag tänkte sälja min själ för den, men den var slut :U

2010-05-19 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0