dagen efter i en soffa med ett glas vatten tänkandes på

först nu kan jag öppna spotify och spela lite linnros. huvudvärken har sagt emot innan.
har precis haft ett av de bästa tillfällena i veckan, kollat summerland. typ bästa serien.
igår var så jävla bra. kickass roligt på biljardnian alltså. betalar lite för det idag.
slipper övningsköra i alla fall, alkohol i blodet. nu blir det stugan. Vill sova framför brasan.
känner mig lite rädd för att åka iväg. det enda man vill är att ta vara på tiden i skolan och med vännerna.
är så fruktansvärt tacksam hela tiden.
nu kom mamma hem med mina flipflop. blir att svepa några glas vatten och tränga bort lite sentimentalitetstårar.
love my friends. love my family.
love my flipflops
min mamma har dåligt samvete för att det regnar i grekland. jag känner att, big difference, vi kommer ha supermysigt. sen vet jag inte hur jag ska göra med smink på studenten, kommer gråta ihjäl mig.
märker att detta inlägg, hm, blev stimmigt. men det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0