våren, kom hit.

Överallt skrivs det om vår. Men den är ju inte i Karlstad?
Här är det lerigt, smutsigt och solen lyser endast med sin frånvaro.
jag vill att det ska se ut såhär.
alltså. blev oerhört sugen på varma hallon och chokladsås. Herregud. Mitt "inte äta godis" skit måste jag sluta med direkt.
I morgon ska vi bada på idrotten, roligt!!!! Eller ja. Hur töntigt och bara jävla bajs det än låter så känns det ju inte alltid bäst att visa upp sig i bara baddräkt. Men ja, den är fin i alla fall.
Nu tror jag att jag ska ut och springa, saknar dock min iPod. Den som gör det hela liksom. Jag kommer inte ens orka, kondition måste uppfunnits av någon jävel... Jag lovar dock att jag bara kommer ligga kvar här. Men jaja, vore så fint att springa på rullgruset, titta på det sista av solen och andas lite kalluft.
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0