Hade just kokat mig en kopp te. Ett te jag inte druckit på väldigt väldigt länge.
Satt framför datorn i sängen, precis som vanligt.
Tog en klunk av teet, satte i halsen och kände de varma tårarna komma.
Det är så sjukt det där med minnen.
Minns mitt första te. Ett med blåbärssmak.
Minns vem som lärde mig gilla det.
Det är okej med minnen.
Men tårar känns så förbaskat dumt ibland.
Särskilt när man måste sitta upp längelänge en måndagskväll och skriva psykologi.
Och absolut inte ha någon inspiration till bloggen.

Kommentarer
Postat av: juliee

jag minns vem som var med mig och valde te igår. det blev så förbaskat bra. du är förbaskat bra! <3

2010-03-15 @ 22:16:16
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: Evelina

Minnen får man lixom leva med, dom är fina ibland =)

Hittade du något sjukgymnasigt i onsdags, förresten?

2010-03-15 @ 22:21:42
URL: http://postitperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0