spring will come

Alla får göra vårinlägg idag Alla märker hur solen faktiskt värmer oss, gör att vissa får sina fräknar tillbaka och ger oss hopp igen. Jag drömmer om jordgubbar som inte riktigt mognat, lite kyliga nätter på ett torg och köpa blommor till någon man tycker om, om blommor som börjar komma, om kängor som byts ut till ballerina. Jag längtar och njuter av början på våren.
Blev det inte lite lättare att andas?
Det lindrar till och med min stressiga mage som bara tänker på mediekommunikationen som måste skrivas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så rätt i att det är lite lättare att andas.

och jag gillat att vi har hjärtat samma bilder på weheartit idag <3 puss på att du är min bästis och vi tänker lika!

2010-03-09 @ 21:31:31
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0