nu snurrar vi på jordgloben och ser vart vi far

Nu tar du med mig runt jorden. Så att jag träffar nya människor
läker gamla sår. Upplever underverk och tvingas sova på billiga
vandrarhem uppkrupen bredvid dig. Äter annorlunda mat, kysser
nya människor och upplever nya kulturer. Byter ut de tunga kängorna
mot lätta flipflops. Sätter mig på ett tåg som inte stannar och
håller mig i handen när flygplanet startar, du vet om att jag är
rädd. Väck mig inte när jag somnar på en strand eller på en soffa
med en öl i handen, jag behöver den där sömnen. Men det vet
du ju redan. Le åt mig när jag föreslår att vi skippar lunch och
lägger pengarna på att åka tunnelbana hela dagen istället och
skratta med mig när jag ropar att jag älskar dig. För det gör jag.

Kommentarer
Postat av: din sara

åh älskade, du är den som ligger mig närmast om hjärtat och vi ska göra allt det där. dock tror jag inte att du skulle föreslå tunnelbana istället för lunch, det låter inte som oss :) och du, jag älskar dig minst lika mycket tillbaka.

2010-03-02 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0